Piegādes veidi
CITA SANTEHNIKA e-veikals saviem klientiem piedāvā sekojošus veidus, kā saņemt nopirktās preces:
1. SAŅEMIET SAVU PIRKUMU Gunāra Astras ielā 8, Rīgā
Savu pasūtījumu e-veikalā Jūs varat saņemt mūsu Rīgas veikalā Gunāra Astras ielā 8, darba laiks
P.- Pk.: 9:00-19:00/ S.: 10:00-18:00/ Sv.: 10:00-16:00.
Prece būs pieejama saņemšanai veikalā 2 – 3 darba dienu laikā (no apmaksas brīža), atsevišķos gadījumos piegādes termiņi var mainīties (sekojiet informācijai sava profilā) ar nosacījumu, ka prece ir noliktavā. Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet informāciju par preču piegādes datumu, lai Jums būtu iespēja saplānot izņemšanu. Svarīgi atcerēties, ka pasūtījumu no veikala ir nepieciešams izņemt 7 darba dienu laikā, lai izvārītos no papildus izmaksām par preču glabāšanu. Pēc minēta termiņa beigām tiek piemērota preces uzglabāšanas maksa – 2.00 EUR/dienā).
Atsevišķos gadījumos, svētku laikā un/vai pasūtījumu lielo apjomu dēļ piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
2. PIEGĀDE UZ JŪSU NORĀDĪTO ADRESI AR KURJERU
Pievēršam Jūsu uzmanību, ka sūtījums tiks izsniegts tikai pirkumā norādītajam saņēmējam.
Piegāde tiek veikta darbdienās no plkst. 9:00 līdz 18:00 (Nav iespējams vienoties par konkrētu piegādes laiku, bet noteikta kurjerdienesta darbinieki sazināsies ar Jums pirms piegādāt preci). Piegāde tiek veikta tikai līdz mājas durvīm, lūdzam klientiem pašiem parūpēties par preces ienešanu mājā (dzīvoklī); Izvēloties piegādi ar kurjeru, Jūsu iegādāto preci var atvest 3 – 5 dienu laikā pēc datuma, kad mūsu norēķinu kontā ir saņemta apmaksa, ar nosacījumu, ka prece ir noliktavā.
Atsevišķos gadījumos, svētku laikā un/vai pasūtījumu lielo apjomu dēļ piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
Arī lūdzām pievērst uzmanību sekojošiem noteikumiem:
PRECĪZAS PIEGĀDES IZMAKSAS TIKS PARĀDĪTAS PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANAS PROCESĀ, KAD IZVĒLĒSIETIES ATTIECĪGO PIEGĀDES SERVISU, JO PIEGĀDES CENU IETEKMĒ VAIRĀKI FAKTORI.
3. PREČU PIEGĀDE UZ PAKOMĀTIEM.
Pasūtījumi tiek piegādāti 2-3 darba dienu laikā, ja prece ir noliktavā. Preču piegādes noteikumi ar pakomātu starpniecību ir sekojoši:
- veicot preču pasūtījumu tā kopējais svars nedrīkst pārsniegt 30 kg, kā arī iepakojuma kastes izmēri nedrīkst pārsniegt 38x64x39 cm.
- viena pasūtījuma maksa uz jebkuru pakomātu Latvijā ir 5.00 EUR
- noformējot un apmaksājot pasūtījumu, preci saņemsiet nākamo 2-3 darba dienu laikā.
- tiklīdz sūtījumu ievietos terminālī, uz norādīto mobilo telefonu tiks nosūtīta SMS ar unikālu kodu, kuru ievadot termināla sistēmā, automātiski atvērsies skapīša durvis, kurā atrodas sūtījums.
Atsevišķos gadījumos, svētku laikā un/vai pasūtījumu lielo apjomu dēļ piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
4. PIEGĀDE AR CITA SANTEHNIKA MAŠĪNU UZ JŪSU NORĀDĪTO ADRESI (lielgabarita pirkumiem off-line veikalā).
Piegāde tiek veikta darbdienās no plkst. 10:00 līdz 18:00 vai sestdien no plkst. 10:00 līdz 16:00 (var un vajag sarunāt par konkrētu, Jums ērtu piegādes laiku). Standarta piegāde tiek veikta TIKAI līdz privātmājas vārtu/mājas durvīm, vai daudzstāvu mājas galvenās ieejas durvīm*.
*ja ceļu satiksmes noteikumi, ceļa segums un gabarīti to atļauj izdarīt;
Jūsu iegādāto preci var atvest Jums 3 – 5 dienu laikā pēc datuma, kad mūsu norēķinu kontā ir saņemta apmaksa, ar nosacījumu, ka prece ir noliktavā.
Atsevišķos gadījumos, svētku laikā un/vai pasūtījumu lielo apjomu dēļ piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
5. BEZMAKSAS PIEGĀDE visiem pasūtījumiem virs 999€.
piegāde ar cita santehnika mašīnu uz jūsu norādīto adresi, noteikumus skaties 4.punktā.
6. PREČU ATGRIEŠANA
1. Pērkot preci Interneta veikalā, Pircējam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no
Pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs (vai Pasūtījuma saņēmējs) ir saņēmis
Pasūtījumu (turpmāk – Atteikuma termiņš), un atgriezt Interneta veikalā iegādātās preces atpakaļ
Pārdevējam, saņemot par atgrieztajām precēm samaksāto naudu. ATGRIEŠANAS IZMAKSAS sedz pircējs,
ja vien pircējs nav izvēlējies atgriešanas organizēšanu caur mūsu partneriem. Šādā gadījumā atgriešanas
izmaksas tiek aprēķinātas individuāli un tiek ieturētas no atgrieztās summas pēc pircēja rakstiskas
piekrišanas.
2. Ja, noformējot Pasūtījumu, Pircējs ir skaidri izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav Pārdevēja
piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Pārdevējs ir tiesīgs neatmaksāt Pircējam piegādes
papildu izdevumus.
3. Par lēmumu izmantot atteikuma tiesības Pircējam ir jāinformē Pārdevējs pirms atteikuma termiņa
beigām, rakstot uz e-pastu: e-veikals@cita.lv , zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni +371 67199065.
4. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības šādos gadījumos:
4.1. Pircējs ir atvēris preces iepakojumu, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot
atpakaļ (neatgriežamo preču saraksts ir atrodams šeit zemāk).
4.2. Pircējs ir izmantojis iegādāto preci citā nolūkā un mērā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības
noskaidrošanai;
4.3. Prece ir bojāta/modificēta pēc Pasūtījuma piegādes Pircējam (vai Pasūtījuma saņēmējam).
4.4. Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai
pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
4.5. Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
4.6. Speciāls pasūtījums (prece, kuras nebija krājumā, un Pārdevējs neplānoja to veidot, bet pasūtīja
to no saviem piegādātājiem tieši pēc Pircēja lūguma);
4.7. Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
4.8. Patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus
remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties
pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves
daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas
minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
4.9. Preces, kuras iz marķētas kā ‘’izpārdošanas’’ prece.
4.10. Ja ir saplēsts vai atvērts noslēgtais patērētāja iepakojums vai vakuuma patērētāja iepakojums; ja
tiek noņemta kāda pievienotā etiķete; ja veselības un klientu aizsardzības dēļ nav iespējams
konstatēt, ka preces nav izmantotas;
7.KONRĒTAS INTERNETĀ IEGĀDĀTAS PRECES, KURAS NEVAR ATGRIEZT:
Atcerieties! Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas
termiņā! Līdz ar to ieteicams ar preci apieties saudzīgi, kā arī uzmanīgi atvērt tās iepakojumu.
Preces www.CITASANTEHNIKA.lv var pasūtīt 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
SVARĪGI
Ja Jums ir radušās kādas problēmas vai ir kādi jautājumi par piegādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni 67199065 vai e - pastu: e-veikals@cita.lv